Mina gräsklippare!

Jag har fyllt år! Nu är jag fem år!
Och jag har fått en egen gräsklippare!!! En Norlett! Den var lite trasig först. Var punka och så. Men pappa fixade den! Och sen körde jag med den överallt!!!
Men sen gick motorn sönder. Jag blev jättelessen.



Pappa och farfar letade efter en ny motor. Men sen hittade han en ny gräsklippare istället! Och Harald ville byta den mot fyra däck! Så då fick jag den! Tack farfar! Yeoman Simplicity heter den! Den är jättegammal!
Jag har flera släp till den oxå. Och jag kan backa och allt.
Och så har jag en egen skylt till den oxå som det står Melvin på! Den fick jag av morfar! Tack!



Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback