2008

På min födelsedag när jag fyllde 3år fick jag en ponny!
Han heter Houdini och var 5år. Men då var jag ganska liten så jag kunde inte säga Houdini
- jag sa Kondini istället! :)


Han är jättegosig min Houdini!
  

Albin och Houdini gillar varann oxå jättemycket!
Albin är min lillebror.



Jag tycker det är jätteroligt att rida! Men i början var han lite busig.


    

Det är jättekul att leda Houdini själv!

          


Jag har en lillebror och två storasystrar.
Först hade vi bara två hästar, men nu har vi tre.


Kommentarer
Postat av: cassandra!!

ponny killen är ingen ponnykille han är en super duper duktig ponnykille

2010-06-21 @ 10:11:23
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Vilken härlig ponny! :)

2010-08-24 @ 15:12:28
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback